این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    تک خم دمبل

    دسته بندی :
    1. نکس
    2. مطالب سایت

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    تک خم دمبل را از این سایت دریافت کنید.

    زیربغل تک دمبل خم

    آموزش حرکت زیربغل تک دمبل خم.دست و پای مخالف هر دستی که دمبل را میگیریم باید روی تخت قرار بگیرد که خیلی از مبتدیها در این قسمت اشتباه میکنند.در این حرکت دمبل باید تقریبا یک مسیر عمودی بالا وپایین را طی ...

    Volume 80%

    زیربغل تک دمبل خم

    51.2 هزار بازدید دانلود ZeynaliAhmad

    منبع مطلب : www.dalfak.com

    زیر بغل دمبل تک خم

    حرکت زیر بغل دمبل تک خم جزو اصلی ترین حرکات برای توسعه عضله زیر بغل می باشد. شما می توانید نحوه صحیح این حرکت را در سایت آموزش ببینید.

    فیت شیم>حرکات بدنسازی>حرکات زیر بغل و پشت>زیر بغل دمبل تک خم

    برنامه هارو ببین و دانلود کن

    در این صفحه خواهید خواند :

    1) چه عضلاتی در اجرای این حرکت درگیر هستند؟۲) نحوه اجرای حرکت به چه صورت است؟۳) به چه نکاتی در هنگام اجرا باید توجه کرد؟

    زیر بغل دمبل تک خم

    حرکت زیر بغل دمبل تک خم یکی از حرکات مهم و سازنده برای عضلات پشت (زیربغل) بوده که در فرم ها و زوایای مختلفی انجام می‌شود.

    در این حرکت فشار و تمرکز بر روی عضله پشتی بزرگ (لاتیسیموس دورسی) می باشد. عضلات درگیر ثانویه در این تمرین عبارتند از: ذوزنقه ، تحت خاری ، باقی عضلات پشت ، پشت سرشانه (دلتوئید خلفی) ، دوسر بازو (جلو بازو) ، عضلات سینه ای ، ساعد و عضلات مرکزی (core) . این تمرین که به زیر بغل دمبل تک دست و .. نیز نامیده می‌شود جزو پرکاربردترین تمرینات زیر بغل با دمبل می‌باشد.

    آموزش تصویری

    آموزش تصویری زیر بغل دمبل تک خم

    آموزش ویدیویی این حرکت را میتوانید در اینستاگرام فیت شیم مشاهده کنید

    عضلات درگیر و تجهیزات

    نام حرکت زیر بغل دمبل تک خم

    نام های دیگر زیر بغل اره ای تک دست ، زیر بغل دمبل تک دست

    نام انگلیسی One Arm Dumbbell Row

    عضله هدف پشتی بزرگ (لاتیسیموس دورسی)

    عضله کمکی ذوزنقه - تحت خاری - عضلات پشت - پشت سرشانه (دلتوئید خلفی) - دوسربازو (جلو بازو) - عضلات سینه ای - ساعد -عضلات مرکزی (core)

    تجهیزات دمبل (حرکات زیر بغل با دمبل)

    سطح حرکت مبتدی تا حرفه‌ای

    نحوه اجرای حرکت

    نحوه اجرای حرکت زیر بغل دمبل تک خم

    در حالت خمیده زانوی خود را روی میز تخت و در امتداد آن دست خود را به صورت تکیه روی میز بگذراید.

    با دست دیگر دمبل را برداشته و حرکت را همان گونه که در عکس بالا مشاهده می‌کنید در حالت اولیه قرار بگیرید.

    در شروع حرکت، دمبل به صورت عمود بر زمین قرار گرفته است.

    دمبل را به سمت کمر خود به بالا بکشید تا انقباض کامل در عضله زیر بغل ایجاد گردد. این بخش فاز مثبت حرکت بوده و در این فاز عمل بازدم را انجام دهید.

    اکنون دمبل را با کنترل کامل و به آرامی به نقطه شروع حرکت بازگردانید. این بخش فاز منفی حرکت بوده و در این فاز عمل بازدم را انجام دهید.

    حرکت را به تعداد مشخص شده در برنامه انجام دهید.

    انتخاب وزنه سنگین ممکن است به آسیب منجر شود. انجام صحیح حرکت است که اهمیت دارد.

    تمام حرکات زیر بغل و پشت

    حرکات زیر بغل و پشت با هالتر

    حرکات زیر بغل و پشت با دمبل

    حرکات زیر بغل و پشت با دستگاه

    حرکات زیر بغل و پشت با سیم کش

    حرکات زیر بغل و پشت با وزن بدن

    اگر سوالی درباره این حرکت دارید، از مربیان فیت شیم بپرسید و جوابتونو همان روز بگیرید.

    سوالتو بپرس

    نکات کلیدی حرکت

    One Arm Dumbbell Row

    این حرکت در فرم ها و زوایای مختلفی انجام می شود که به توضیح آنها در مقالات دیگر خواهیم پرداخت.

    منبع مطلب : fitshim.com

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 2 ماه قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید