شماره تلفن پشتیبانی بانک آینده
مهدی
بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟
شماره تلفن پشتیبانی بانک آینده را از این سایت دریافت کنید.
شماره تماس بانک آینده
جهت اطلاع از شماره تماس بانک آینده و سایر راههای ارتباطی با این بانک مانند: آدرس سایت٬ آدرس ایمیل و آدرس بانک آینده کلیک کنید.
شماره تماس بانک آینده
شماره تماس بانک آینده: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱
(جهت تماس٬ بر روی شماره تلفن کلیک کنید)
زمان پاسخگویی: ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته
شماره تماس امداد پذیرندگان پایانه فروش: ۲۷۶۶۳۵۰۰-۰۲۱
آدرس سایت بانک آینده: ba24.ir
آدرس ایمیل بانک آینده: info@ba24.ir
آدرس بانک آینده: تهران٬ بزرگراه مدرس جنوب به شمال٬ تقاطع نلسون ماندلا٬ ابتدای خیابان بیدار٬ شماره یک٬ برج آینده
درباره بانک آینده:
بانک آینده در تیرماه ۱۳۹۱ از ادغام موسسه اعتباری صالحین٬ موسسه اعتباری آتی و بانک تات تشکیل شد و در ابتدا سرمایه این بانک بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال بود. این بانک با ۱۷ هزار سهامدار و طی مراحل لازم در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب مجوز از بانک مرکزی شد.
مرکز تماس بانک آینده بصورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان گرامی است و با به کارگیری نیروی متخصص آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات بانکی شما می باشد.
شبکه های اجتماعی بانک آینده:
اینستاگرام: instagram.com/ayandeh.bank
تلگرام: t.me/ba24ir
توییتر: twitter.com/ayandehbank
ارتباط تماس با ما ایران و بانک آینده:
وب سایت تماس با ما ایران با بانک آینده هیچ گونه ارتباطی ندارد و فقط اطلاعات تماس بانک آینده را با مشتریانش به اشتراک می گذارد. ما در اینجا اطلاعات مربوط به تماس مانند: شماره تلفن٬ آدرس وب سایت٬ آدرس ایمیل٬ آدرس شرکت٬ زمان پاسخگویی٬ آدرس شبکه های اجتماعی و غیره را بصورت یکجا و منظم در اختیار مشتریان این شرکت ها قرار می دهیم تا در زمان کوتاهتر به آنها دسترسی داشته باشند.
منبع مطلب : www.contactusiran.com
کانال ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره برداری قرار گرفت
به منظور سهولت دسترسی وضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار گردید.
لینک کوتاه کپی شد
کد خبر: 542044 ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ ۰۹:۵۸:۵۰ A
خانه | اقتصادی | كلان ، پولی ، مالی
در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی اقشار مختلف
در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایتمندی اقشار مختلف کانال ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره برداری قرار گرفت
به منظور سهولت دسترسی وضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار گردید.
به گزارش ایلنا، در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده میتوانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانالهای ذیل با شمارهگیری تلفن 85936 و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.
سامانه پیامکی: 300000724
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir
صندوق پستی: 1513835811
مرکز ارتباط: 27663200-021
نمابر: 89313012-021
تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»
این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخگوئی، انجام میگیرد.
انتهای پیام/ تلفن شبانه روزی آینده بانک شکایات
نرم افزار موبایل ایلنا
بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟