این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    شماره تلفن پشتیبانی بانک آینده

    دسته بندی :
    1. نکس
    2. مطالب سایت

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    شماره تلفن پشتیبانی بانک آینده را از این سایت دریافت کنید.

    شماره تماس بانک آینده

    جهت اطلاع از شماره تماس بانک آینده و سایر راههای ارتباطی با این بانک مانند: آدرس سایت٬ آدرس ایمیل و آدرس بانک آینده کلیک کنید.

    شماره تماس بانک آینده

    شماره تماس بانک آینده: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱

    (جهت تماس٬ بر روی شماره تلفن کلیک کنید)

    زمان پاسخگویی: ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته

    شماره تماس امداد پذیرندگان پایانه فروش: ۲۷۶۶۳۵۰۰-۰۲۱

    آدرس سایت بانک آینده: ba24.ir

    آدرس ایمیل بانک آینده: info@ba24.ir

    آدرس بانک آینده: تهران٬ بزرگراه مدرس جنوب به شمال٬ تقاطع نلسون ماندلا٬ ابتدای خیابان بیدار٬ شماره یک٬ برج آینده

    درباره بانک آینده:

    بانک آینده در تیرماه ۱۳۹۱ از ادغام موسسه اعتباری صالحین٬ موسسه اعتباری آتی و بانک تات تشکیل شد و در ابتدا سرمایه این بانک بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال بود. این بانک با ۱۷ هزار سهامدار و طی مراحل لازم در سال ۱۳۹۳ موفق به کسب مجوز از بانک مرکزی شد.

    مرکز تماس بانک آینده بصورت شبانه روزی در خدمت شما مشتریان گرامی است و با به کارگیری نیروی متخصص آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات بانکی شما می باشد.

    شبکه های اجتماعی بانک آینده:

    اینستاگرام: instagram.com/ayandeh.bank

    تلگرام: t.me/ba24ir

    توییتر: twitter.com/ayandehbank

    ارتباط تماس با ما ایران و بانک آینده:

    وب سایت تماس با ما ایران با بانک آینده هیچ گونه ارتباطی ندارد و فقط اطلاعات تماس بانک آینده را با مشتریانش به اشتراک می گذارد. ما در اینجا اطلاعات مربوط به تماس مانند: شماره تلفن٬ آدرس وب سایت٬ آدرس ایمیل٬ آدرس شرکت٬ زمان پاسخگویی٬ آدرس شبکه های اجتماعی و غیره  را بصورت یکجا و منظم در اختیار مشتریان این شرکت ها قرار می دهیم تا در زمان کوتاهتر به آنها دسترسی داشته باشند.

    منبع مطلب : www.contactusiran.com

    کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره ­برداری قرار گرفت

    به منظور سهولت دسترسی وضرورت به­ کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه ­روزی برقرار گردید.

    لینک کوتاه کپی شد

    کد خبر: 542044 ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ ۰۹:۵۸:۵۰ A

    خانه | اقتصادی | كلان ، پولی ، مالی

    در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف

    در راستای ارزش آفرینی برای مشتریان و افزایش سطح رضایت­مندی اقشار مختلف کانال­ ارتباطی 24 ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره ­برداری قرار گرفت

    به منظور سهولت دسترسی وضرورت به­ کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه ­روزی برقرار گردید.

    به گزارش ایلنا، در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می­توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال­های ذیل با شماره‌گیری تلفن 85936  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه ­روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.

    سامانه پیامکی: 300000724

    پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir

    صندوق پستی: 1513835811

    مرکز ارتباط: 27663200-021

    نمابر: 89313012-021

    تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»

    این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

    انتهای پیام/ تلفن شبانه روزی آینده بانک شکایات

    نرم افزار موبایل ایلنا

    منبع مطلب : www.ilna.ir

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 12 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید