این سایت سعی دارد سایت های برتر سراسر ایران را معرفی کند ما با نمایش دادن پیش نمایشی از سایت، کاربران را به دیدن کامل مطالب سایت های معرفی شده دعوت میکنیم فلذا هیچ لینک، عکس، و متنی از سایت های معرفی شده کپی نمیشود.

    هزینه ارسال رایگان دیجی کالا

    دسته بندی :
    1. نکس
    2. مطالب سایت

    مهدی

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    هزینه ارسال رایگان دیجی کالا را از این سایت دریافت کنید.

    فرارو

    ارسال رایگان دیجی‌کالا، تنها در شرایطی برای مشتریان فراهم است که یکی از کالا‌های موجود در دسته «ارسال توسط فروشنده» را انتخاب کنند و به پست فروشنده‌ای بخورند که از خود دیجی‌کالا سخاوتمندانه‌تر رفتار می‌کند. یک برند مشهور لباس هم از خریداران سبد ۹ تا ۱۰ میلیونی، ۱۰۰ هزار تومان هزینه ارسال می‌گیرد

    نشانه‌های تغییر رفتار فروشگاه‌های اینترنتی مشهور با مشتریان

    ارسال کالا دیگر رایگان نیست!

    ارسال رایگان دیجی‌کالا، تنها در شرایطی برای مشتریان فراهم است که یکی از کالا‌های موجود در دسته «ارسال توسط فروشنده» را انتخاب کنند و به پست فروشنده‌ای بخورند که از خود دیجی‌کالا سخاوتمندانه‌تر رفتار می‌کند. یک برند مشهور لباس هم از خریداران سبد ۹ تا ۱۰ میلیونی، ۱۰۰ هزار تومان هزینه ارسال می‌گیرد

    تاریخ انتشار: ۱۴:۴۷ - ۲۹ آبان ۱۴۰۱

    پ

    فرارو- دیجی‌کالا تازه‌ترین دستاورد‌ خود را «کاهش هزینه ارسال» معرفی می‌کند و در نوشته‌ای که روی سایتش قرار داده به مشتریان خبر می‌دهد از آبان ۱۴۰۱ به این‌طرف، «تمامی سبد‌های خرید با هر مبلغ سفارش» را «با هزینه یکسان» دریافت خواهند کرد. پیش از این، اگر ارزش سبد خرید شما بالای ۵۰۰ هزار تومان بود، به‌عنوان مزیت رقابتی خرید غیرحضوری، دیجی‌کالا بابت تحویل آن هزینه ارسال دریافت نمی‌کرد.به گزارش فرارو، دیگر فروشگاه‌های اینترنتی ایرانی هم با توجه به شهرت و محبوبیت خود تلاش می‌کردند با وعده ارسال رایگان سفارش، مهلت تست، ضمانت بازگشت، تعویض بی‌قید و شرط و چیز‌هایی از این دست مشتری جذب کنند، اما دقیقا در روز‌هایی که خبر‌های غیررسمی از افت و کاهش درآمد فروشگاه‌ها و کسب‌وکار‌های اینترنتی حکایت دارد، بزرگ‌ترین و معروف‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور، با حذف گزینه ارسال رایگان تصمیم گرفته با مشتریان خود به‌ سبک و سیاق دیگری رفتار کند. بررسی‌های فرارو نشان می‌دهد در سایر فروشگاه‌های اینترنتی، حتی سایت فروش آنلاین برند‌های سرشناس هم چنین اتفاقی مشهود است.

    دیجی‌کالا و تغییرات قوانین مربوط به ارسال سفارش

    دیجی‌کالا پیش از این برای ارسال رایگان بسته‌ها سقف قیمت در نظر می‌گرفت. یعنی بسته‌هایی که ارزش آن‌ها تا عدد مشخصی مثل ۵۰۰ هزار تومان بود رایگان برای مشتری ارسال می‌شد، اما به‌تازگی ارسال رایگان دیجی‌کالا منتفی شده است. در توضیح مربوط به این تصمیم، تقریبا آن را یک دستاورد معرفی کرده‌اند: «هم‌اکنون با یکپارچه‌سازی هزینه ارسال برای همه سبد‌های خرید، تلاش شده هزینه ارسال برای سبد‌های کوچک‌تر با کاهش حدود ۵۰ درصدی همراه باشد. به این ترتیب، هزینه ارسال سفارش‌ها از آبان ۱۴۰۱ برای تمامی سفارش‌های عادی ۲۰ هزار تومان و برای تمامی سفارش‌های سوپرمارکتی ۱۵ هزار تومان است.»

    تحویل عادی سفارش مشتریان دیجی‌کالا با نام اکسپرس در تهران، کرج، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، قم، یزد، قزوین، زنجان، اردبیل، گرگان، ارومیه، اراک، خرم‌آباد، مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان، رشت، نوشهر، بابل و همدان امکان‌پذیر است و در شهر‌های مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان که امکان ارسال هوایی وجود ندارد، بین سه تا پنج روز کاری زمان می‌برد. هزینه ارسال سفارش‌های دیجی‌کالا توسط پست پیشتاز ۲۰ هزار تومان است.

    خریداران دیجی‌کالا برای دریافت سفارش خود گاهی باید بیشتر از ۲۰ هزار تومان بپردازند. محصولاتی که در دسته کالا‌های سنگین قرار می‌گیرند، حتی اگر در تهران تحویل داده شوند بین ۵۰ تا ۱۵۰ هزار تومان هزینه روی دست مشتری می‌گذارند. یخچال، اجاق گاز، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، کولر، کتابخانه‌های بزرگ، میز تلویزیون، مبلمان و موتورسیکلت جزو کالا‌های سنگین هستند و گاهی شیوه محاسبات هزینه ارسال آن‌ها سروشکل عجیبی به‌خود می‌گیرد، مثلا اگر ساکن تهران باشید و یک تلویزیون ۵۰ اینچ دوو با وزن بسته‌بندی بالاتر از ۱۰ کیلوگرم بخرید، هزینه ارسال آن ۵۰ هزار تومان تعیین می‌شود.

    پنکه ویداس با وزن ۷.۵ کیلوگرم را هم در دسته کالا‌های سنگین قرار داده‌اند، ولی برای ارسال آن ۶۰ هزار تومان هزینه حمل محاسبه شده است. هزینه ارسال یک یخچال ساید بای ساید کره‌ای با قیمت ۸۰ میلیون، ۱۵۰ هزار تومان است و برای خرید موتورسیکلت از دیجی‌کالا باید ۱۰۰ هزار تومان هزینه ارسال پرداخت کنید.

    گزینه ارسال رایگان تنها در شرایطی فراهم است که کالا‌هایی با تگ «ارسال توسط فروشنده» را انتخاب کنید

    تحویل حضوری سفارش‌، یکی از گزینه‌های پیش‌روی مشتریان دیجی کالا است. در این حالت سفارش را خودتان از محل‌های تعیین شده توسط دیجی‌کالا تحویل می‌گیرید و بابت این کار ۱۰ هزار تومان هزینه می‌پردازید. دیجی کالا همچنین به مشتریانش، خرید اشتراک دیجی‌پلاس را توصیه می‌کند که مهمترین مزیت آن امکان ارسال چهار سفارش رایگان برای مرسوله‌های عادی در ماه است. برای خرید اشتراک دیجی‌پلاس در حال حاضر باید ماهیانه ۶۰ هزار تومان پرداخت کرد. اگر اشتراک یک‌ساله دیجی پلاس بخرید، برای کل ۱۲ ماه، ۷۸۰ هزار تومان هزینه پرداخت می‌کنید و در طول مدت اشتراک، ۴۸ مرتبه ارسال رایگان عادی سهمیه می‌گیرید.

    سفارش‌های سوپرمارکتی برای مشترکان دیجی پلاس، با شرط ارزش بالای ۸۰ هزار تومان مشمول ارسال رایگان می‌شود. آن گروه از مشترکان دیجی پلاس که بخواهند از امکان ارسال فوری استفاده کنند، باید در تهران ۵۰ هزار تومان پرداخت کنند. به این ترتیب گزینه ارسال رایگان برای مشتریان دیجی‌کالا تنها در شرایطی فراهم است که یکی از کالا‌های موجود در دسته ارسال توسط فروشنده را انتخاب کنند و به پست فروشنده‌ای بخورند که از خود دیجی‌کالا سخاوتمندانه‌تر رفتار می‌کند.

    قوانین ارسال کالا در دیگر فروشگاه‌های اینترنتی

    بانی مد، فروشگاه اینترنتی پوشاک و متعلق به گروهی است که با عرضه محصولات برند جین‌وست در کشور شهرت پیدا کرد. آن‌ها در ادامه با تاسیس فروشگاه اینترنتی کار خود را گسترش دادند و در حال حاضر مجموعه نسبتا کاملی از برند‌های پوشاک را پوشش می‌دهند. بانی مد هم به‌تازگی قوانین ارسال رایگان خود را تغییر داده و فعلا تنها سفارش‌هایی را بدون پرداخت هزینه به دست مشتری می‌رسانند که دست‌کم یک میلیون تومان ارزش داشته باشد. این سرویس با نام اکسپرس شناخته می‌شود و تنها در تهران و کرج قابل دسترس است. هزینه ارسال سفارش‌های زیر یک میلیون تومان در سرویس اکسپرس بانی‌مد، حداکثر ۴۹ هزار تومان خواهد بود.

    بانی مد در تهران همچنین با استفاده از سرویسی به‌نام بانی جت، سه‌ساعت پس از ثبت سفارش، خرید‌ها را به‌دست مشتریان می‌رساند. اگر مبلغ خرید بالاتر از یک میلیون باشد، هزینه بانی جت، ۵۹ هزار تومان می‌شود و در خرید‌هایی با ارزش کمتر از یک میلیون، باید ۶۹ هزار تومان به‌عنوان هزینه تحویل فوری سفارش‌ها پرداخت کرد. بانی مد همچنین به مشتریان خود اجازه می‌دهد تحویل سفارش با پشت پیشتاز را انتخاب کنند. در این حالت سفارش ظرف مدت ۷۲ ساعت کاری به دست مشتری می‌رسد و هزینه آن حداکثر ۳۹ هزار تومان خواهد بود.

    منبع مطلب : fararu.com

    هزینه ارسال در دیجی‌کالا کاهش یافت؛ ارسال رایگان سفارش‌ها با دیجی‌پلاس

    در آخرین تغییرات هزینه ارسال سفارش‌ها از دیجی‌کالا، تمامی سبدهای خرید با هر مبلغ سفارش با هزینه یکسانی برای مشتریان ارسال می‌شود و کاربران دیجی‌پلاس همچنان از

    14 آبان 1401 2 دقیقه

    هزینه ارسال در دیجی‌کالا کاهش یافت؛ ارسال رایگان سفارش‌ها با دیجی‌پلاس

    3 یک نظر

    در آخرین تغییرات هزینه ارسال سفارش‌ها از دیجی‌کالا، تمامی سبدهای خرید با هر مبلغ سفارش با هزینه یکسانی برای مشتریان ارسال می‌شود و کاربران دیجی‌پلاس همچنان از ارسال رایگان بهره‌مند هستند. در این مطلب توضیح داده‌ایم که هزینه ارسال سفارش‌ها در دیجی‌کالا در شرایط و حالت‌های مختلف با چه تغییراتی روبه‌رو بوده است.

    پیش از این کاربرانی که اشتراک دیجی‌پلاس نداشتند برای این‌که بتوانند سفارش‌های خود را به صورت رایگان دریافت کنند باید سبد خرید خود را تا مبلغ مشخصی پر می‌کردند. هم‌اکنون با یکپارچه‌سازی هزینه ارسال برای همه سبدهای خرید، تلاش شده هزینه ارسال برای سبدهای کوچک‌تر با کاهش حدود 50 درصدی همراه باشد.

    به این ترتیب، هزینه ارسال سفارش‌ها از آبان 1401 برای تمامی سفارش‌های عادی 29 هزار تومان و برای تمامی سفارش‌های سوپرمارکتی 15 هزار تومان است. یعنی هزینه ارسال خریدهای زیر 500 هزار تومان به 29 هزار تومان و هزینه ارسال خریدهای سوپرمارکتی کمتر از 300 هزار تومان نیز به 15 هزار تومان کاهش می‌یابد. همان‌طور که گفته شد کاربران دارای اشتراک دیجی‌پلاس همچنان از 4 ارسال رایگان در ماه برخوردارند.

    هزینه ارسال سفارش از دیجی‌کالا در شرایط مختلف چه تغییری می‌کند؟

    هزینه ارسال سفارش‌ها از طریق پست: در مورد سفارش‌هایی که به شیوه مرسولات پستی به دست مشتریان می‌رسد هزینه ارسال 29 هزار تومان است.هزینه ارسال سفارش‌ها برای کاربران دیجی‌پلاس: با این تغییر کاربرانی که عضو دیجی‌پلاس هستند، همچنان می‌توانند مانند گذشته از قابلیت تا 4 بار ارسال رایگان در ماه استفاده کند.هزینه ارسال سفارش‌ها به صورت مستقیم از فروشنده: قابلیت ارسال مستقیم توسط فروشنده مانند گذشته با تعیین هزینه ارسال از سوی فروشنده پیش می‌رود.هزینه ارسال سفارش‌ها به صورت تحویل حضوری: قابلیت استفاده از شعب تحویل حضوری مانند گذشته با هزینه 10 هزار تومان به کار خود ادامه می‌دهد.هزینه ارسال کالاهای بزرگ و سنگین: ارسال کالاهایی که در دسته سفارش‌های بزرگ و سنگین قرار می‌گیرند تحت تأثیر این تغییر نیست و هزینه ارسال آن‌ها مانند قبل متناسب با نوع کالا، زمان و مقصد دریافتی مورد نظر محاسبه می‌شود.

    گام برداشتن بر اساس نیاز مشتریان در همه سال‌های فعالیت دیجی‌کالا نقش مهمی در اتخاذ تصمیم‌ها داشته است. دیجی‌کالا امیدوار است که با تغییرات ایجاد شده کاربران بتوانند تجربه بهتری در خرید آنلاین داشته باشند.

    3 رأی دهی به مقاله 1 دیدگاه شما*

    منبع مطلب : about.digikala.com

    میخواهید جواب یا ادامه مطلب را ببینید ؟
    مهدی 3 روز قبل
    4

    بچه ها کسی جواب رو میدونه ؟

    برای پاسخ کلیک کنید